Рыбная Ловля: Нордскольский рыболов

Поймайте рыбу во всех перечисленных местах поклевки.

Критерий

Косяк борейского медузника
Косяк дракоперой рыбы-ангела
Косяк ледникового лосося
Косяк королевского морского дьявола
Косяк бычка-щитоспинки
Косяк глубоководного чуда-юда
Косяк клыкозубой сельди
Косяк ледоспинки
Косяк лунной каракатицы
Стайка медуз

 

Детальніше: Достижение: Нордскольский рыболов

Категорія: Online ігра - World of Warcraft wotlk 3.3.5

Данный гайд расскажет вам о том, как быстро прокачать свою профессию Рыбалка. Когда вы рыбачите вы можете выловить разные драгоценные камни, которые используются в кузнечном деле, кожевничестве и шитье. Советую вам качать рыбалку вместе с Кулинарией, т.к. кулинария полезная профессия и она легко качается за счет тех рыбок которые вы поймаете.

На уровнях с 1 по 75 вы будете получать повышение навыка за каждую удачно пойманую рыбку, но к примеру на уровнях 300-375 вам будут давать повышение навыка за каждые 10 рыбок, пойманых подряд. Примерная формула для расчета повышения уровня: (текуший уровень умения — 75)/25 = кол-во пойманых рыбок нужное для повышения умения.

Для того чтобы рыбачить вам сперва нужно купить удочку, список всех удочек вы можете увидеть ниже

 

Детальніше: [Гайд] по прокачке Рыбная Ловля 1-450

Категорія: Online ігра - World of Warcraft wotlk 3.3.5

Набридло Пвп, звичайні професії також набридли

От за 5 років гри в цю гру-наркотик вирішив прокачати Рибну Ловлю(Fishing), а також Кулінарію (Cooking). Адже по перше це додаткові бонуси в пве рейдах, + реси для інших професій наприклад алхімія. Ну і постійна гонка за Ачівами :)

І так Гайд по прокачці Кулінарії, ось нарив в і-неті. Чуток змінюю під себе, адже скики гравців стики думок)

Далі на Ру та посиланнями на Вовхед.

Детальніше: [Гайд] по прокачке Кулинарии 1-450

Категорія: Online ігра - World of Warcraft wotlk 3.3.5

Аналізатор трафіку

Аналізатор трафіку, або сніффер (Від англ . to sniff - нюхати) - Мережевий аналізатор трафіку, програма або програмно -апаратний пристрій , призначений для перехоплення і подальшого аналізу, або тільки аналізу мережного трафіку , призначеного для інших вузлів.

Під час роботи сніффер мережевий інтерфейс перемикається в т.з. «Режим прослуховування » (Promiscuous mode) , що і дозволяє йому отримувати пакети , адресовані іншим інтерфейсам в мережі.

Перехоплення трафіку може здійснюватися:

  • звичайним « прослуховуванням »мережевого інтерфейсу ( метод ефективний при використанні в сегменті концентраторів ( хабів) замість комутаторів ( світч), інакше метод малоефективний , оскільки на сніфер потрапляють лише окремі фрейми);
  • підключенням сніффер в розрив каналу;
  • відгалуженням (програмним або апаратним ) трафіку і спрямуванням його копії на сніфер ;
  • через аналіз побічних електромагнітних випромінювань і відновлення таким чином прослуховується трафіку;
  • через атаку на канальному (2 ) (MAC - spoofing) Або мережевому (3 ) рівні (IP - spoofing) , що приводить до перенаправлення трафіку жертви або всього трафіку сегменту на сніфер з подальшим поверненням трафіку в належну адресу . \

Детальніше: Сніфер - Аналізатор трафіку

Категорія: OS Windows

Adobe Flash

Введення

Минула стаття була присвячена анімації. Ми створювали анімацію   на основі motion tweening, shape tweening і просто складали рух з окремих   кадрів. Думаю, пора перейти до більш складної теми, розгляду інструменту,   який створює основу для більшості якісних Flash-фільмів (Flash movies).

Цей інструмент - ActionScript - подієво-керований мову,   вбудований в Flash. Остання версія ActionScript, (яка присутня у   Flash 5), істотно відрізняється від ActionScript, який був у 4-му Flash. Якщо   в минулій версії, це був обмежений набір команд, що дозволяє здійснювати   лише основні дії, і вводиться за допомогою не дуже зручного інтерфейсу, то   новий ActionScript - це потужна мова, зі збільшеним набором команд, підтримкою   класів, успадкування (!), і набагато більш зручним інтерфейсом.

ActionScript робить ваші сторінки інтерактивними. Ви можете   реагувати на події з мишки або з клавіатури, можете виконати будь-які   дії при програванні певного кадру.

Для того, щоб оволодіти ActionScript повною мірою, бажано   вже мати досвід програмування (переважно на С + +, JavaScript, etc.).   Проте, одним з переваг мови Flash, є те, що вам не потрібно бути   професіоналом у Flash, або повністю знати ActionScript, щоб писати на ньому   якісний код. Ви можете використовувати ті можливості мови, які вважаєте   необхідними для своєї роботи.

Так як ця стаття присвячена основам мови, в ній ми розглянемо:

  • Панель дій (Actions panel), на якій відбувається практично всі     спілкування з ActionScript.
  • Кнопки - як їх змушувати працювати, як нам потрібно.
  • Шляхи - як поводитися до потрібних об'єктів?
  • Основні дії з Flash-мультиками (movie clips) - ми будемо керувати     процесом програвання фільму, як нам буде завгодно.
  • Налагодження в ActionScript - віконця Output і Debugger.

Мета цієї статті, дати вам відчути ActionScript, показати,   що ця мова може служити, як для створення досить значних програм,   так і для виконання елементарних дій, які зроблять вашу сторінку набагато   привабливіше.

 

Детальніше: Flash --> Введення в ActionScript

Категорія: Adobe Flash

Більше статей...

  1. Flash --> Створення і використання кнопок
  2. Огляд фотоапарата Canon SX120 IS від SnooPeR -a
  3. SEO оптимізація
  4. Що таке Домени? І з чим їх їдять.
каталог сайтів UA TOP Bloggers