Для більшості чайників питання "Як вибрати тему для сайту?" стає самим болісним. Щоб полегшити собі муки вибору, визначитеся спочатку з мотиваціями. Навіщо ви хочете зробити сайт? Які свої потреби ви хочете задовольнити? Ви хочете заробити море грошиків або питання заробітку вас взагалі не цікавить?

У будь-якому випадку, незалежно від того, які особисті цілі ви переслідуєте, перш за все ви створюєте сайт для людей і сподіваєтеся, на те, що саме, на ваш сайт прийдуть натовпи відвідувачів. А що корисного і цікавого ви можете запропонувати людям? Пам'ятайте, що тема сайту повинна бути цікава не тільки вам, але й користувачам мережі.

Пишемо список тем

Отже, зберіть мізки в купу, наморщив лоба і гарненько подумайте, якими унікальними знаннями ви володієте, чим захоплюєтеся, що вам по справжньому цікаво і про що ви хотіли б розповісти світові. Практично будь-яка тема може стати основою вашого майбутнього сайту. Візьміть ручку і папір і обов'язково запишіть, що прийшли вам в голову ідеї.

- Ви багато років розводите домашніх їжачків? Пишіть!

- Ви розробили свою методику «Як стати щасливою людиною, встаючи вранці тільки з лівої ноги»? Відмінно! Пишіть!

- Ви є щасливим володарем автомобіля «Лада Калина» і проводите всі вихідні в гаражі, з коханим металоломом :), розбираючи і збираючи її. Ви знаєте всі ерогенні зони своєї улюбленої машини, про що і хочете розповісти побратимам по нещастю. Відмінна тема сайту! Пишіть!

Отже, ви написали список тем, які можуть стати контентом вашого майбутнього сайту. На всякий випадок запам'ятаєте «контент» - це тематичний зміст сайту.

Перевіряємо інтерес людей до обраних тем

Далі вам належить з'ясувати, чи цікаві користувачам мережі ваші теми, тому що саме від тематики залежить наскільки буде популярним і відвідуваним ваш сайт. Очевидно, що проблема з вибором тематики сайту виникає тільки у тих, хто хоче заробити грошей в інтернеті, але поки не знає, як. І питання на чому зробити свій перший мільйон мучить ваш мозок і терзає душу. Успішність вашого сайту і відповідно кількість зароблених на ньому грошиків безпосередньо залежать від кількості відвідувачів. В іншому випадку, вибирайте будь-яку тему і ваші півтора відвідувача :) вас обов'язково знайдуть.

Відкрию вам «великий» секрет - основна маса відвідувачів заходить на сайти через пошукові системи. У мережі мільйони сайтів і блогів і сотні мільйонів користувачів. Пошукові системи є природним сполучною ланкою між бажанням користувачів знайти потрібну інформацію і бажанням власників сайтів отримати зацікавлених користувачів, їх увагу, їхні гроші, їх дії і думки. Це, мабуть, головний принцип, навколо якого все крутиться. Коли ви шукайте в інтернеті якусь інформацію, ви набираєте запит (поєднання слів) по цікавить вас темі в пошукових системах Яндекс, Google, Rambler і інших. Пошукові системи ведуть статистику таких запитів, по цій статистиці і можна з'ясувати, наскільки популярна та чи інша тема у користувачів мережі.

Статистику пошукових запитів можна подивитися за наступними посиланнями:

Яндекс Рамблер Google

Набираємо різні ключові слова з обраної теми і дивимося статистику запитів. Далі проводимо більш детальний аналіз обраної теми з урахуванням характеристики цільової аудиторії.

Категорія: SEO

Іноді, зробивши сайт, ви не знаєте, з чого почати його просування. Далі йдуть 10 порад, з чого почати.

    Починайте не поспішаючи. Якщо це можливо, то починайте з нового сайту, який ніколи ще не реєструвався в пошукових системах і каталогах. Виберіть відповідний домен і починайте з оптимізації головної сторінки.
    Освойте HTML. Безліч прийомів оптимізації включають редагування HTML коду. Ваші високі позиції можуть залежати від знання, які коди потрібні, а які ні.
    Грамотно вибирайте ключові слова. Ключові слова, які ідеально підходять для вашого сайту, можуть не збігатися з тим, що дійсно шукають користувачі. Щоб знайти правильні ключові слова необхідно використовувати сервіси типу WordTracker (Яндекс.Директ і Рамблер Асоціації для Рунета). Оберіть 2-3 найбільш цільових фраз для кожної сторінки сайту. Намагайтеся не орієнтуватися на загальні запити типу "туризм" або "відпочинок".
    Складіть текст з 200-250 слів на основі обраних ключових слів. Це вирішальна складова досягнення високих рейтингів і створення успішного сайту. Пошукові системи вимушені "читати" текст, збагачений ключовими словами, на ваших сторінках, щоб правильно класифікувати ваш сайт. Частіше вживайте ключові фрази в тексті - це допоможе досягти кращих результатів.
    Робіть теги TITLE. Ці теги дуже важливі, тому що всі пошукові системи надають їм велике значення. Ви повинні помістити в цей тег свої ключові слова і не перевантажувати його додатковими словами. Не використовуйте тег TITLE для розміщення назви компанії або фраз типу "Головна сторінка". Думайте про нього як про "ключовому теге TITLE" і створюйте його відповідним чином. Додайте назву компанії наприкінці тега, якщо вам необхідно його використовувати.
    Створюйте змістовні мета теги. Мета теги можуть бути корисні, але вони чарівники. Створюйте мета тег Description, який містить ваші ключові слова та описує сайт. Текст цього тега часто з'являється в результатах пошуку.
    Мета тег Keywords не так важливий як мета тег Description. Всупереч усталеній думці, те, що ви ставите в цей тег, буде мати мало спільного з тими словами, якими приходять на сайт, а Гугл взагалі ніяк не враховує вміст цього тега. Використовуйте цей тег, але не сильно спокушайтеся.
    Використовуйте додаткові теги для поліпшення позицій. Елементи типу заголовків, параметрів alt тегів img, теги заголовків Н1 ... Н2, посилання з інших сторінок, ключові слова в іменах файлів, ключові слова в гіперпосиланнях можуть поліпшити ваші позиції в пошукових системах. Використовуйте будь-який або всі ці елементи там, де вони можуть мати сенс для вашого сайту.
    Акуратно реєструйтеся в каталогах типу Yahoo і Open Directory Project (DMOZ). Наявність сайту в каталогах є однією з умов успішної індексації в Гугл. Помилки, допущені при реєстрації в каталогах, можуть у наслідок дорого вам обійтися, тому що змінити опис в каталозі дуже складно. Тому, дуже важливо читати інструкції з реєстрації, що надаються самими каталогами.
    Не чекайте швидких результатів. Досягнення високих позицій вимагає часу, і тут нічого не вдієш. Як тільки ваш сайту доданий у пошукову систему чи каталог, його позиції можуть бути низькими і тільки потім він почне повільне рух вгору. Деякі пошукові системи враховують "click-through popularity", тобто чим більше людина переходять на сайт, тим вище його позиції. Не турбуйтеся і дайте вашому сайту час зміцніти.
    Не потрібно постійно правити сайт для досягнення кращих результатів. Краще всього не вносити змін на оптимізовані сторінки протягом 3-6 місяців після реєстрації. Часто у пошукових систем йде багато часу на додавання ваших оптимізованих сторінок в свою базу. Зареєструйте сайт і забудьте про нього на час!

Якщо ви прямуєте цих порад і як і раніше не можете знайти свій сайт в пошукових системах, перше, над чим необхідно попрацювати, це тексти сторінок. Можливо, сторінки з менш ніж 250 словами відомого тексту є причиною поганих результатів. Крім того, двічі перевірте щільність ключових слів, і переконайтеся, що кожна сторінка оптимізована під 2-3 фрази. Зрештою, ви побачите плоди своєї праці - ваш сайт потрапить в десятку по багатьом запитам в Гуглі та інших пошукових системах!

Категорія: SEO

Інтернет докорінно змінив способи отримання інформації, навчання людей, здійснення ними покупок. Бізнес-сайт є центральним компонентом звернення до потенційних клієнтів, їх виховання і спонукання їх до покупки. Майже кожна організація, незалежно від виду (B2B, B2C, некомерційна, місцева або глобальна) відчуває потребу бути представленою в Інтернеті, бути присутнім в ньому, щоб бути ближче до покупців в століття глобальної Мережі. Зрештою, сайт компанії є її віртуальної вітриною.

Детальніше: 25 необхідних речей для сайту

Категорія: SEO

Непогана програма для SEO оптимізатора. Саме головне повністю безкоштовна.
1. Вводим урлу.
2. Узнаємо все про сайт, ТИц и PR, наявність в каталогах, к-сті силок на сайт в І-неті, + наявність в статистиках.

Скачати можна тут

Як користуватись читаєм дальше в даній статті.

Детальніше: SEO оптимізація

Категорія: SEO

Як вибрати ім'я сайту - Список доменів

Домен - це ім'я сайту, і від того яке воно буде, залежить його популярність в тій чи іншій пошуком машині.

Доменне ім'я - найголовніша частина в назві тому, що найчастіше доменне ім'я визначає назву фірми, або вид послуги, що надається, але частіше завжди товар, який пропонується майбутнім клієнтам.

Доменна зона, друга частина домену, не менш важлива частина, вона визначає головним чином в якій області (для України) Ви припускаєте вести свій бізнес, саме тому важливо на першому еатапе визначитися з доменною зоною, буть то обласна або загальна Українська.

Так само як і зазначення виду діяльності підприємства, можна вказувати кілька доменних зон, на випадок якщо плани Вашого підприємства не обмежуються одним місто.

Прийнято в міжнародній класифікації розділяти кілька зон доменних імен:

com commercial (комерційні)
edu educational (освітні)
gov goverment (урядові)
mil military (військові)
net network (організації, що забезпечують роботу мережі)
org organization (некомерційні організації)
biz для бізнесу
pro для професіоналів
info для інформаційних сайтів
tv для телевізійних компаній

Кожна країна (держава) має свій географічний домен з двох літер або його повного назву в транслітерації.

Для України

. Ua

Україна Замовити розробку сайту по Україні
. Cherkassy.ua

. Ck.ua

Черкаси Замовити розробку сайту в Черкасах
. Chernovtsy.ua

. Cv.ua

Чернівці Замовити розробку сайту в Чернівцях

. Crimea.ua

Крим Замовити розробку сайту в Криму
. Donetsk.ua

. Dn.ua

Донецьк Замовити розробку сайту в Донецьку

. Dp.ua

Дніпропетровськ Замовити розробку сайту в Дніпропетровську
. Ivano-frankivsk.ua

. If.ua

Івано-Франківськ Замовити розробку сайту в Івано-Франківську
. Kharkov.ua

. Kh.ua

Харків Замовити розробку сайту в Харкові
. Kherson.ua

. Ks.ua

Херсон Замовити розробку сайту в Херсоні

. Khmelnitskiy.ua

Хмельницький Замовити розробку сайту в Хмельницькому

. Kiev.ua

Київ Замовити розробку сайту в Києві
. Kirovograd.ua

. Kr.ua

Кіровоград Замовити розробку сайту в Кіровограді
. Lugansk.ua

. Lg.ua

Луганськ Замовити розробку сайту в Луганську

. Lutsk.ua

Луцьк Замовити розробку сайту в Луцьку

. Lviv.ua

Львів Замовити розробку сайту у Львові
. Nikolaev.ua

. Mk.ua

Миколаїв Замовити розробку сайту в Миколаєві
. Odessa.ua

. Od.ua

Одеса Замовити розробку сайту в Одесі
. Poltava.ua

. Pl.ua

Полтава Замовити розробку сайту в Полтаві
. Rovno.ua

. Rv.ua

Рівне Замовити розробку сайту в Рівне

. Sebastopol.ua

Севастополь Замовити розробку сайту в Севастополі

. Sumy.ua

Суми Замовити розробку сайту в Сумах
. Ternopil.ua

. Te.ua

Тернопіль Замовити розробку сайту в Тернополі
. Uzhgorod.ua

. Uz.ua

Ужгород Замовити розробку сайту в Ужгороді
. Vinnica.ua

. Vn.ua

Вінниця Замовити розробку сайту в Вінниці
. Zaporizhzhe.ua

. Zp.ua

Запоріжжя Замовити розробку сайту в Запоріжжя
. Zhitomir.ua

. Zt.ua

Житомир Замовити розробку сайту в Житомирі

Правила вибору доменного імені

. UA

На сьогоднішній день в зоні. UA зареєструвати домен можуть лише власники зареєстрованих знаків товарів і послуг, які охороняються законодавством України або міжнародним правом. При подачі заявки на реєстрацію домену в зоні. UA обов'язково потрібно надати копію свідоцтва про реєстрацію знака для товарів і послуг (торговельної марки) в Україні виданого Держдепартаментом інтелектуальної власності України, або копію свідоцтва про міжнародну реєстрацію торгової марки. Якщо торговельна марка в оригіналі написана російськими або українськими літерами, то для реєстрації домену рекомендується використовувати транслітерацію затверджену Держстандартом України. Термін делегування домену в зоні. UA - 1 чи 2 роки, або період реєстрації товарного знака, якщо він коротший двох років.

. BIZ.UA

Домен. BIZ.UA є доменом загального призначення, і вважається альтернативним по відношенню до домену. COM.UA. Домен в зоні. BIZ.UA може зареєструвати будь-який бажаючий, якщо в момент подачі заявки таке доменне ім'я було вільно. Для реєстрації домену в зоні. BIZ.UA, доменне ім'я має містити латинські символи, цифри або дефіс, і не повинно суперечити загальноприйнятим моральним нормам. Доменні імена в зоні. BIZ.UA делегуються строком на 1 чи 2 роки. Мінімальна кількість символів в домені - 3, максимальне - 63.

. CO.UA

Домени в зоне.CO.UA реєструються без особливих вимог, оскільки домен. CO.UA є доменом загального призначення. Період делегування домену в зоні. CO.UA - 1 рік. Мінімальна кількість символів в домені - 1, максимальне - 63.

. COM.UA

Домен. COM.UA є доменом загального призначення. Спочатку зона. COM.UA була призначена для комерційних організацій. Сьогодні домен в зоні. COM.UA може зареєструвати домен будь-який бажаючий, якщо в момент подачі заявки таке доменне ім'я було вільно. Доменні імена в зоні. COM.UA делегуються строком на 1 чи 2 роки. Мінімальна кількість символів в домені - 1, максимальне - 63.

. EDU.UA

Зона. EDU.UA призначена для реєстрації доменів навчальних закладів (приватних і державних). Для реєстрації домену в зоні. EDU.UA. Доменне ім'я повинне базуватися на абревіатурі офіційної назви навчального закладу, зареєстрованого Міністерством освіти України. При реєстрації можливе розширення доменного імені з метою виключення повтору чи у випадку, якщо доменне ім'я вже зайняте.

. GOV.UA

Домен. GOV.UA призначений для обслуговування державних установ та організацій України, які ведуть свою діяльність відповідно до чинного законодавства України. Для реєстрації домену в зоні. GOV.UA потрібно відправити офіційно лист Адміністратору домену. GOV.UA з печаткою організації та підписом керівника установи чи організації.

. IN.UA

У зоне.IN.UA реєструються виключно приватні (приватні) доменні імена. Бажаючі зареєструвати домен в зоні IN.UA самостійно добирають собі доменне ім'я, яке включає від 3 до 63 символів. Доменні імена з одного або двох символів реєструватися не будуть!

. NET.UA

Домени в зоні NET.UA можуть зареєструвати юридичні особи, які зареєстровані на території України і надають мережеві послуги на території України. Обов'язковою умовою делегування домену в зоні. NET.UA є наявність primary і не менше одного secondary серверів і їх працездатність. Домен в зоне.NET.UA делегується на термін 1 рік. Мінімальна кількість символів в домені - 3, максимальне - 63.

. ORG.UA

Зона. ORG.UA призначена для організацій, установ та юридичних осіб. Домен в зоні. ORG.UA може зареєструвати як юридична, так і фізична особа. Домени в зоні. ORG.UA реєструються, якщо домен не відповідає правилам доменних зон NET.UA, COM.UA, EDU.UA або GOV.UA.
Категорія: SEO
UA TOP Bloggers