Соціальні мережі існують не тільки для того , щоб постити котиків. Підприємці можуть отримати з них користь для свого бізнесу , правильно вибравши інструменти для роботи з соцмедіа . Редакція ЦП вивчила онлайн -сервіси , пропоновані журналом Entrepreneur .

Інструменти для роботи з аудиторією в Інтернеті

1 . Visually's Google Analytics

Google Аnalytics - потужна платформа для збору та аналізу даних про аудиторію сайту. Але дані на цій платформі представлені неочевидно . Радимо спробувати додаток Visually's Google Аnalytics . З його допомогою можна створити інфографіку про показники роботи сайту , в якій будуть відображені всі ключові показники . Окремо виділені метрики , за якими у сайту намітилося поліпшення в роботі з аудиторією. Робити таку інфографіку можна в автоматичному режимі з обов'язковою відправкою готового звіту по email . Додаток безкоштовно і доступно всім бажаючим.

2 . TweetDeck

Безкоштовний і зручний клієнт для роботи з декількома обліковими записами в Twitter. Підтримує відображення декількох колонок з основною стрічкою , згадками , особистими повідомленнями . Чи не новий інструмент , але досить зручний для того , хто тільки почав освоювати роботу з мікроблогами для просування своїх товарів і послуг.

3 . HootSuite

Безкоштовний « комбайн » для роботи з різними соціальними мережами в єдиному інтерфейсі : тут є підтримка профілів і потоків в Twitter , Facebook , LinkedIn , Google+ , Foursquare і цілому ряді соцсервіс . Дозволяє не просто спілкуватися або ретранслювати контент з основного сайту , але й дивитися статистику відвідуваності , рівень залучення та оцінювати ефективність роботи SMM -спеціаліста своєї компанії.

Базова версія безкоштовна , а от за розширений аналіз даних і додаткові інструменти доведеться доплатити. У безкоштовної облікового запису ви зможете вести до 5 профілів в різних соцмережах і транслювати до 2 потоків RSS . За 6-100 профілів у соцмережах і колективну роботу до дев'яти співробітників вашої компанії з Hootsuite доведеться заплатити $ 8.99/мес .

4 . Edgerank Checker

У Facebook є власна платформа і набір інструментів для оцінки залученості й охоплення . Але в інтерфейсі Facebook Insights досить легко заблукати. Щоб не довелося вишукувати інформацію з оцінки ключових метрик для Facebook- сторінки , радимо використовувати Edgerank Checker . Тут навіть є можливість моніторингу постів в реальному часі. Інструмент безкоштовний для отримання базової інформації по EdgeRank . Для додаткового ранжирування та аналізу постів , перегляду даних за негативним фідбек та іншої інформації треба заплатити по $ 15 за одну Facebook- сторінку на місяць.

5 . Buffer

Простий і ефективний інструмент для публікації контенту в Facebook , Twitter , LinkedIn і Google+ . Підійде для малого бізнесу , у якого немає часу або фінансових ресурсів на регулярне ведення своїх сторінок в соціальних мережах вручну. Якщо в компанії SMM- спеціаліст , контент- менеджер і ком'юніті - менеджер - це один і той же чоловік , то за допомогою Buffer можна розпланувати контент для різних каналів протягом дня. Також пропонується низка розширень для браузерів : є розширення для швидкої публікації контенту ( посилання , сторінки , сайти ) для Chrome , Firefox і Safari.

Безкоштовна версія дозволяє працювати з 2 профілями і публікувати до 10 постів в кожному профілі в день. Якщо ж заплатити $ 10 на місяць , то обмежень по числу публікацій не буде, а число профілів зросте до дванадцяти .

Інструменти для роботи з іноземною аудиторією

1 . Sprout Social

За аналогією з Hootsuite платформа Sprout Social дозволяє відстежувати і керувати обліковими записами компанії в різних соцмережах. Весь контент і стрічки розділені на шість вкладок. Можна підключити Facebook , Google+ (тільки сторінки) , LinkedIn , Twitter. Пости можна планувати і публікувати із заданою періодичністю . Інструмент платний : $ 39 за користувача на місяць - для управління 10 профілями , моніторингу в реальному часі і створення порівняльних звітів . За $ 59 в місяць за одного користувача можна отримати до 20 профілів , інтеграцію з Helpdesk і Google Analytics . Для самих активних підприємців , активно працюють із закордонними соцмережами і різними сторінками , є тариф $ 99 за користувача на місяць. За ці гроші ви зможете управляти сіткою з 50 профілів , оптимізувати пости за рівнем вірусного охоплення , налаштовувати інтерфейс платформи , отримувати розширені звіти про відвідуваність і взаємодії з контентом.

2 . Crowdbooster

Інструмент для стрімінга нових постів і контенту в Twitter і Facebook , який крім планування і відкладеної публікації контенту , дозволяє також відслідковувати статистику взаємодій з фоловерами і лідерами думок . Інструмент платний : $ 9 на місяць - за одну Facebook- сторінку , один Twitter- профіль і одного користувача. За $ 49 в місяць можна отримати 10 акаунтів , можливість зареєструвати до 8 користувачів . А за $ 119 на місяць - 30 облікових записів у соцмедіа і до 30 користувачів , які їх адмініструють .

3 . Twitter Showdown

Онлайн-сервіс для порівняння 2 акаунтів на Twitter , за допомогою якого наочно можна порівняти власний профіль і контент в мікроблогах з конкурентами . Число фоловерів , рівень вовлеченіядля опублікованого контенту , число згадок , час публікації контенту , частота оновлення та репости - все це можна отримати за допомогою даного безкоштовного інструменту .

4 . SocialBro

Спеціальний сервіс для Twitter , що дозволяє аналізувати залучення і таргетинг публікацій в мікроблогах . Найкраще даний сервіс працює в парі з Buffer або Hootsuite . Пропонується безкоштовний період на 15 днів . А вартість повної версії сервісу починається з $ 13,95 / міс. ( обробляє до 29 тис. контактів на 5 профілях Twitter) .

5 . Postling

Цей інструмент підійде для розширення охоплення аудиторії в різних соцмережах. Збирає дайджест з поточної активності , репост і лайків у ваших профілях і сторінках бренду в Facebook , Twitter , LinkedIn , в блогах , в Yelp , YouTube і Flickr. Перші 30 днів обійдуться в $ 1 , далі треба буде заплатити $ 10 в місяць за 5 профілів в соцмедіа .

6 . Tailwind

Інтернет-сервіс для роботи з соціальною мережею Pinterest . Крім аналізу залученості , можна підключити Google Analytics і відстежувати конверсії за опублікованими картинкам . Інструмент безкоштовний для базового використання; розширені функції і робота з архівом контенту , конкурентами і користувачами обійдеться від $ 29/мес .

7 . Social Mention

Безкоштовна платформа для пошуку і моніторингу активності бренду в соцмедіа в режимі реального часу. Працює з користувача контентом . Видає метрики за релевантними результатами , охопленням , ключовими словами , лідерам думок .

Категорія: SEO
UA TOP Bloggers