Інтернет можна використовувати по- різному - проводити рекламну компанію , шукати в Мережі однодумців , навчатися за допомогою статей та уроків . А ще в інтернеті можна шукати відповіді на свої питання. Питання можуть бути найрізноманітнішими - від банального « де купити ? » До простого життєвого питання «як зробити ремонт ? ». Найкоротший шлях до пошуку відповідей на будь-які питання - це спеціалізовані сервіси , де будь-хто може попросити " допомогу залу" . Про найцікавіші з них піде мова в цій статті .

Інтернет можна використовувати по- різному - проводити рекламну компанію , шукати в Мережі однодумців , навчатися за допомогою статей та уроків . А ще в інтернеті можна шукати відповіді на свої питання. Питання можуть бути найрізноманітнішими - від банального « де купити ? » До простого життєвого питання «як зробити ремонт ? ».

Як правило , щоб отримати відповідь на конкретне питання в Інтернеті , потрібно витратити багато часу . Спочатку потрібно знайти спільноти відповідної тематики , потім зареєструватися в них , опублікувати питання , прочекати деякий час , а потім прочитати кілька обурених коментарів типу «скільки можна задавати одні й ті ж питання ? » Або « перед тим як запитати , використовуй пошук ! ». І тільки після того , як у коментарях до створеній темі буде залишено повідомлення , що пошук по форуму не приніс результатів , зрештою , знайдеться добра душа , яка поділиться посиланням , де саме можна почерпнути цікаву інформацію. Все це може зайняти не один день , а адже нерідко відповідь потрібно отримати швидко.

Найкоротший шлях до пошуку відповідей на будь-які питання - це спеціалізовані сервіси , де будь-хто може попросити " допомогу залу" . Про найцікавіші з них піде мова в цій статті .

Ответи@mail.ru

Сервіс " Ответи@mail.ru " настільки популярний , що стрічка питань, яка оновлюється на титульній сторінці проекту , змінюється буквально кожну секунду. Питання, що задаються в цьому сервісі , відсортовані за категоріями . Це значно спрощує пошук потрібної інформації , а також дає можливість користувачам, що бажають виступити в ролі порадників , швидко переходити до тих тем , в яких вони компетентні.

otvetmailru, ответ, мейл.ру, відповідь, сайт, сервіс, онлайн, знайти

Сервіс використовує систему рейтингу , причому , залежно від цього показника , користувач має різними можливостями. Як і у випадку з іншими сервісами порталу Mail.ru , будь-яка дія супроводжується отриманням і тратою балів. Так , наприклад , при реєстрації облікового запису на Mail.ru , користувач отримує в своє розпорядження деяку кількість балів. Якщо поставити запитання за допомогою сервісу Ответи@mail.ru , від наявної суми на рахунку користувача віднімається 5 балів. Щоб « заробити» більше балів , потрібно відповідати на питання інших учасників проекту , а також брати активну участь в інших соціальних сервісах порталу.

При публікації свого питання або відповіді , можна прикріплювати до тексту зображення або відео. Будь задається питання може містити так звані мітки - ключові слова , які допомагають описати суть і тематику задаваемого питання.

Крім рубрик для питань , сервіс містить окремий розділ - «Золотий фонд» . У нього потрапляють найбільш цікаві, з точки зору модераторів сервісу , питання і відповіді . Такі питання можуть бути рекомендовані в даний розділ просунутими користувачами сервісу , з рівнем « Мудрець » і вище.

У сервісу є і мобільна версія , що займає всього кілька десятків кілобайт.

Google. Питання та відповіді

Даний проект є логічним продовженням англомовного сервісу Google Answers , діяльність якого на даний момент призупинена ( залишена лише можливість пошуку по базі даних опублікованих питань) . Російськомовна версія сервісу « Google. Питання та відповіді » довгий час працює в стадії бета -тестування і вже завоювала велику популярність . Швидка робота плюс відсутність реклами і зайвих функцій - все це приваблює користувачів . Незважаючи на те , що даний сервіс поступається за популярністю " Ответам@mail.ru " , якість відповідей та швидкість реакції на питання тут помітно вище.

google, відповіді, сайт, онлайн, сервіс, задати, питання, знайти, як, де

На самому початку розвитку проекту , в команду фахівців залучалися досить авторитетні у своїй галузі люди. Так , наприклад , деякий час серед консультантів сервісу були такі відомі особистості , як Олександр Друзь , Олег Угольников , Тетяна Малкіна і пр.

Приймати участь в обговоренні питань , а також задавати їх , може будь-який користувач , який має обліковий запис на Google. Повідомлення про вступників відповідях можуть приходити на відповідну адресу електронної пошти. Для класифікації тим використовуються ярлики , які представляють собою ключові слова теми або категорію, до якої належить питання . Питання , помічені ярликами , відображаються на відповідних сторінках , тому тим користувачам сервісу , які зацікавлені в описаній проблемі , легко відшукати ті чи інші питання. Користувачі можуть робити підписки на цікаві ярлики , а також заводити друзів з тими , хто має спільні інтереси.

Asklive

Розробники проекту Asklive позиціонують його як « інтерактивну консультацію » , роблячи ставку , в першу чергу , на оперативність . Для цього весь процес спілкування в сервісі " зав'язаний " на таких популярних службах для обміну миттєвими повідомленнями , як ICQ , Skype , Jabber ( QIP , Gtalk ) . Як тільки людина ставить запитання , потенційні відповідачі отримують повідомлення в чаті і можуть миттєво на нього відповісти. Також для інтеграції з сервісом можна використовувати спеціальний модуль - інформер у себе на сайті.

asklive, онлайн, сервіс, сайт, відповіді, знайти, задати, питання, як, де, коли

Залежно від активності користувача , у нього міняються деякі показники облікового запису. Так , наприклад , параметр ККД відображає якість даних відповідей . Він визначає співвідношення відповідей , за які проголосували інші користувачі , до загального числа відповідей . Погані відповіді зменшують цей показник .

На відміну від більшості сервісів «питання -відповідь» , даний проект дає можливість заробити реальні гроші. Що залишаються питання можуть бути як безкоштовними , так і платними . В останньому випадку вірогідність компетентного відповіді набагато вище. Щоб заохотити користувачів сервісу і підтримати їх бажання відповідати , найбільш добросовісні « відповідачі » на Asklive отримують можливість залишати свої коментарі до таких платних питань .

На сайті використовується внутрішня валюта сервісу - кредити , які можна отримати , відповідаючи на запитання інших користувачів. Спочатку в арсеналі користувача 1000 кредитів . Ця валюта витрачається на те , щоб поставити запитання .

Застосовується також така характеристика , як активність користувача. Це показник , який збільшується в міру того , як користувач бере активну участь у житті сервісу - задає питання , залишає відповіді . Крім цього , активність збільшується , якщо відповідь користувача визнається кращим . Штрафи за порушення правил сервісу знижують показники користувача.

На жаль , незважаючи на те , що цей проект досить цікавий , його творцям поки не вдалося зібрати велику спільноту користувачів .

« Яндекс.Ответи »

У проекті « Яндекс.Ответи » основний акцент зроблений на пошук корисної інформації. У сервісі відсутня система рейтингів , а також соціальна складова , можна лише шукати відповіді на питання по базі даних.

askyandex, яндекс, карти, питання, відповідь, знайти, задати, як, де, онлайн, сервіс, сайт

База питань і відповідей була створена розробниками « Яндекс.Ответи » з найбільш корисних тем обговорень в блогах , тематичних сайтах , а також спеціалізованих спільнот . На даний момент сервіс « Яндекс.Ответи » має колекцією з понад сім мільйонів різних питань і двадцяти двох мільйонів відповідей на них. Будь-який бажаючий може додати в базу проекту ресурс , на якому , на його думку , є багато актуальних питань з відповідями на найрізноманітніші теми.

Тим , кого не влаштовують результати пошуку по базі , а також тим , хто хоче отримувати відповіді від інших користувачів , розробники пропонують задати своє питання в спільноті « Я.ру ». До нього може приєднатися будь-який користувач Яндекса , що має свій обліковий запис. Використовуючи цей сервіс , можна , наприклад , задавати питання своїм друзям . Відповіді публікуються на особистій сторінці користувача , на вкладці « Відповіді ».

висновок

Спеціалізовані сервіси для отримання відповіді на будь-яке питання хороші, насамперед, тим , що задающему не потрібно думати , в яке співтовариство йому слід « постукати» . У більшості випадків досить вибрати тільки рубрику. Серед тих , хто любить давати відповіді на питання на таких сервісах , чимало людей з широким колом інтересів . Тому якщо опублікований питання нескладне , цілком можливо , що хто-небудь швидко зможе на нього відповісти. Якщо ж відповідь на питання, що ставиться виявиться занадто об'ємним , швидше за все , запитувач отримає в якості відповіді посилання на той ресурс , де шанс знайти потрібну йому інформацію буде найбільшим. У будь-якому разі, той , хто задає питання за допомогою онлайнового сервісу , залишиться у виграші. 

Категорія: Різне
UA TOP Bloggers