Інтернет докорінно змінив способи отримання інформації, навчання людей, здійснення ними покупок. Бізнес-сайт є центральним компонентом звернення до потенційних клієнтів, їх виховання і спонукання їх до покупки. Майже кожна організація, незалежно від виду (B2B, B2C, некомерційна, місцева або глобальна) відчуває потребу бути представленою в Інтернеті, бути присутнім в ньому, щоб бути ближче до покупців в століття глобальної Мережі. Зрештою, сайт компанії є її віртуальної вітриною.


Сайт сам по собі ще не є ключем до успіху. Але при належній увазі і витратах часу і зусиль він може перетворитися на машину вхідного маркетингу. Сьогодні для успішності сайту необхідно передбачити питання про інтеграцію сайту з пошуковими і соціальними сервісами, блогами, постачання його різноманітним контентом, і багато іншого. Пішли в минуле ті дні, коли все, що було необхідно для тимчасового збільшення трафіку - це URL-адресу, химерна Flash-графіка і дорога рекламна кампанія.

Наявність ефективного веб-сайту, який містить ключові елементи для забезпечення більшого трафіку і зростання продажів, має настільки важливе значення. Які ж ці ключові елементи, запитаєте ви?

  1.     Наявність безлічі якісних вхідних посилань (зовнішніх посилань).
  2.     Оптимізація сторінок сайту для пошукових систем.
  3.     Оптимізація тайл-тегів і мета-тегів (плитка теги і мета-тегів).
  4.     Завантаження XML карти сайту.
  5.     Використання переадресації "301 редирект» при перенесенні сторінок.
  6.     Якісний і професійний дизайн.
  7.     Гармонійність застосування колірної гами, зображень, шрифтів, і макета сайту.
  8.     Використання відповідних (відповідних) зображень.
  9.     Сайт повинен бути, в першу чергу корисним, а не "кричущим".
  10.     Мати просту навігацію.
  11.     Бути доступним.
  12.     Відповідати на питання: хто, що і чому (а якщо треба, то і де).
  13.     Не тільки продавати, але й навчати.
  14.     Просте копіювання чужих ідей губить і ідеї, і ваш сайт.
  15.     Сайт повинен бути якісним і виглядати якісно.
  16.     Пишіть в блог часто, але не тільки про себе (свій бізнес).
  17.     Уникайте корпоративної «абракадабри» (вузькою і незрозумілою рядовому користувачеві термінології).
  18.     Забезпечте сайт контентом, яким можна буде ділитися. Контент повинен бути соціальним, а не статичним.
  19.     Використовуйте різноманітний контент - відео, фото, подкасти та ін
  20.     Не приховуйте успіхи ваших клієнтів.
  21.     Використовуйте вигідні пропозиції, щоб залучати потенційних клієнтів.
  22.     Не забувайте піклуватися про перспективу розвитку (сайту і бізнесу).
  23.     Використовуйте заклики до дії (заклики до дії), які «зворушений» відвідувача.
  24.     Використовуйте цільові сторінки, чим більше, тим краще.
  25.     Задавайте потрібні питання, в потрібний час.


Забезпечте свій сайт усіма цими необхідними речами і незабаром ви отримаєте відмінний сайт, що генерує трафік і ведучий до продажів.

Категорія: SEO
UA TOP Bloggers