Тип проекту - Сайт Блог, мережевий щоденник

БЛОГ в сучасному розумінні - це (особистий) мережевий щоденник людини. Блоги потрібні тим, хто хоче знайти друзів за інтересами, просто висловитись, заробляти на ньому.

Блоги як і сайти розділяють завдання розробки на дизайн і програмну частину. Причому дизайн є суто індивідуальним.

Блоги не мають розділи звичні нам: Про компанію, продукція, контакти. Замість цього вони містять безліч інших корисних розділів:

1. шапка блогу (індивідуальна);
2. новинна стрічка (з атрибутами дати, заголовка, частина тексту та посилання на повну версію і переглянь коментарів;
3. календар;
4. архів новин (якщо записів накопичується дуже багато);
5. список міток (визначених користувачем блогу, так звані тематичні розділи);
6. блок коментарів, у якому може кожен залишити свою думку чи прокомментірвать думку іншого відвідувача;
7. блок останніх коментарів;
8. блок додавання коментарів;
9. блок найбільш читаних новин;
10. блок голосування;
11. блок підписки на новини (поштою або по RSS);
12. блок додати до закладки на популярних ресурсах.

Для повного уявлення про блогах, нижче представлена таблиця стилів ведення блогів, вона дасть повне уявлення про даному типі сайту.

Прості стилі ведення блога:

1. Марнославство

Думки автора про що завгодно з єдиною метою - привернути до увагу читачів до своєї особи.

2. Життєпис

Події і люди навколо автора блогу. Людям цікаво як живуть інші і в схожих життєвих ситуаціях вони шукають порад, як діяти самим і цікавляться досвідом інших. За наявності у автора аналітичних та письменницьких здібностей, такий блог може бути дуже популярний.

3. Анонс

Останні вісті і новинам. Цінність представляють не стільки події, скільки самі коментарі. Довіра до блогів конкретних людей значно вище, ніж до звичайних ЗМІ. Ідеальною є ситуація, коли автор блогу має можливість повідомляти своєї аудиторії цікаві і дійсно не публікувалися раніше новини.

4. Оголошення

Пошук або продаж предметів і послуг. Цей стиль ведення блогу вкрай рідко зустрічається в чистому вигляді, хоча оптимальний для колекціонерів.

5. Зібране Фото-Аудіо-Відео

Гімн кнопці повторного відтворення. Фотографії, аудіо та відеофрагменти знайдені в інтернеті і опубліковані в блозі. Тут важливо пам'ятати, що у кожної картинки і мелодії є законний правовласник і вказувати першоджерело. Cтиль має шанси на успіх в разі чіткого фокусу на певну тематику і підтримці високого рівня якості опублікованих матеріалів.

6. Передрук

Часткова або повна публікація матеріалів з інших сайтів. Неважливо, що саме копіюється, текст, зображення, аудіо або відео. Головне, щоб це був популярний пост з безліччю коментарів.

7. Інтерв'ю

Розмова автора блогу з цікавою читачам персоною або відповіді автора блогу на питання відомого видання.

8. Проповідь

Бачення автора блогу з певних питань c метою викласти читачам свою точку зору. Зазвичай це блоги відомих у своїх галузях гуру і євангелістів. До речі, зазначено, що автора мало цікавлять коментарі, він великий сам по собі.

9. Відповіді на питання незаданій

Персональний реакція і коментарі до подій на ринку і публікацій у ЗМІ відомих особистостей та лідерів думок.

10. Колгосп

Збір інформації на задану тему за рахунок розгорнутих коментарів читачів. Подібний стиль ведення автор блогу часто використовує при написанні книг або статей.

11. Захід

Враження від участі в якомусь заході і думки на цю тему. Популярність блога визначається масштабом і циклічністю виставки, фестивалю або конференції, якої він присвячений.

12. Фанат

Інформація про персону або компанії з метою познайомитися і добитися причетності. Ступінь популярності блогу визначається популярністю обраного об'єкта. До речі, це досить оригінальний спосіб знайомства. Хоча і трохи лякає. Чимось нагадує секту

13. Ябеда

Емоційні повідомлення про що-небудь з метою розповісти про особисте негативний досвід. Часто використовується як засіб конкурентної боротьби. Важливо пам'ятати, що ісайдерская інформація вимагає акуратного з нею поводження.

14. Причіп

Власні коментарі автора блогу про популярну зараз темі. Секрет успіху складається з актуальності теми і популярності автора блогу.

Складні стилі ведення блога:

1. Осяяння

Ваші власні ідеї, здогадки, помічені тенденції, вірші і проза. Помічено, що для того, щоб писати в цьому стилі, треба мати талант. Як мінімум, талант виразно записувати власні думки. Згадайте колонку Кері Бредшоу з телесеріалу «Секс у великому місті» - її блог був би дуже популярний.

2. Авторське Фото-Аудіо-Відео

Оригінальні фотографії, аудіо та відеофрагменти зроблені автором блога. Творчість залучає читачів, викликає повагу і захоплення. Подібні блоги вельми популярні.

3. Прямий ефір

Репортажі з місця події. В ідеалі публікації в такому блозі бажано супроводжувати фотографіями, аудіо та відеозаписами. Популярність блога безпосередньо залежить від освітлюваних подій.

Просунуті ведення блога:

1. Огляд

Експертна думка про продукти, послуги, компаніях або персон. Може робитися на замовлення або незалежно. Цікавість блогу багато в чому визначається особистістю автора.

2. Бренд

Погляд «зсередини» на продукт, компанію або персону для створення про нього позитивної думки. Зазвичай це корпоративний блог і його ведуть компанії, зацікавлені в об'єднанні своїх клієнтів до спільноти і підвищення лояльності клієнтів до бренду.

3. Флеш моб

Початок, або продовження відповідей на серію персональних питань з метою спонукати читачів продовжити її в своїх блогах. Чистий креатив.

4. Опитування

Діалог з читачами для отримання відповідей на поставлене запитання. Якщо вдасться зібрати в читачів блогу різнопланових людей з різними точками зору, то блог може стати досить популярним саме завдяки читачам.

5. Вибране

Колекції посилань на певні теми. Як сказав хтось із великих, «мені не потрібно цього знати, достатньо в потрібний момент згадати, де я можу про це прочитати. Відсутність власного змісту робить такий блог повністю залежним від сайтів, на які він посилається.

6. Краще

Перерахування у вигляді списку найбільш важливою і потрібною інформацією на певну тему. Любовно відібрані корисні поради та рекомендації на різні теми зазвичай входять до числа найбільш цитованих публікацій.

7. Довгобуд

Публікація інформації на певну тему з метою її подальшого постійного доповнення. Класичний приклад - написання книг і їх продовжень вже без участі автора.

8. Кореспондент

Опис локальної теми для віддаленої аудиторії. Популярність блога обмежується тільки обраною темою і глибиною її опису.

Категорія: SEO
UA TOP Bloggers