Перевіримо статистику пошукових запитів на тему про домашніх слоників. Набираємо запит «розведення домашніх слоників» або просто «домашні слоники» і дивимося. На жаль, але в наш важкий час нікому не цікаві домашні слоники, тому про цю тему можна забути, якщо ви не фанат цих істот. Інакше, треба бути готовим до того, що у вашого сайту буде тільки один відвідувач - це ви. В усякому разі, грошей ви на цій темі не заробите.
Мабуть, за запитами, тема «Як стати щасливим» більш популярна в мережі, і ви зможете на сторінках свого сайту викласти свою геніальну концепцію «про ліву ногу». По-перше, ви створите свій унікальний авторський контент. По-друге, якщо ви плануєте надалі розвивати свій сайт, то ви можете створити теорію «Як стати щасливим і багатим, встаючи вранці тільки з лівої ноги», і може бути, популярність цієї теми приведе вам ще більше відвідувачів на сайт.
Але ви поставили перед собою дві глобальні цілі. Крім того, що ви хочете розповісти світу про свої геніальні теорії, ви хочете ще й заробити свій перший мільйон. І тут виходить на передній план таке поняття, як «характеристика цільової аудиторії», яка є невід'ємною складовою комерційної успішності сайту.
Розберемося з характеристикою аудиторії вашого майбутнього сайту. Судячи по специфіці теми вашого сайту, ваша цільова аудиторія люди нещасні і бідні, тому що тільки в період найглибшої депресії і безгрошів'я, можна сподіватися, що всі проблеми вирішуються за допомогою лівої ноги. :) Вони прийшли до вас на сайт за допомогою, вони не шукають інформації про товари та послуги, вони взагалі не зацікавлені в покупці чого-небудь. Ось вам і характеристика аудиторії. Хоча я не виключаю, що аудиторія подібного сайту може бути дуже велика, але навряд чи вона буде представляти інтерес для рекламодавців. Звичайно, якщо постаратися, то, можливо, і цей проект можна зробити комерційним.
Мабуть, з точки зору характеристики цільової аудиторії інтернет-проект про улюблену машину може стати більш успішним. Проаналізуйте статистику пошукових запитів на цю тему Москвич 2140. Очевидно, що інтерес до цієї теми дуже великий - це добре, але при цьому велика конкуренція сайтів, присвячених цій темі - це погано. Але, що вам конкуренція, коли ви знаєте про свою улюблену все і навіть те, чого не знають інші. Залишається тільки з'ясувати, чого не знають інші. Вивчаємо сайти конкурентів, що знаходяться в перших позиціях видачі пошукових систем. З'ясовуємо їх сильні і слабкі сторони. О! Щастя! Ваші конкуренти нічого не знають про ерогенні зони Москвича 2140! Вони навіть не здогадуються, як і де треба помацати, погладити і змастити, щоб змусити улюблену машину гурчати. Бачите як все просто! Незважаючи на велику кількість інформації з даної теми, саме ви володієте унікальними знаннями і можете створити цікавий та інформативний авторський контент для свого сайту. Дерзайте! І люди це обов'язково помітять і оцінять, вони будуть з задоволенням ставити посилання на ваш сайт і рекомендувати його своїм друзям, таким же любителям вітчизняного автопрому.
А якщо ви розмістите на своєму сайті статтю, де розкажите, навіщо і чому варто купувати тільки автомобіль москвич 2140,а не Шевролика, то до вас на сайт будуть заходити люди за запитом «Купити Москвич 2140», і у вас додатково з'явиться цільова аудиторія, яка має бажання платити гроші. Ці люди будуть шукати продавця автомобіля, якому вони будуть платити гроші. Банк, який надасть їм кредит, і якому вони теж будуть платити відсотки. Страхову компанію для оформлення страховки, купленого в кредит автомобіля. Тому будь-який автодилер, банк або страхова компанія готові платити власнику автомобільного сайту, що має подібну аудиторію дуже хороші гроші. Вони зацікавлені в тому, щоб люди з подібними проблемами зверталися саме до них і ставали їх клієнтами і покупцями. Ось таким чином характеристика вашої цільової аудиторії вплине на прибутковість вашого сайту.
Я не закликаю всіх створювати сайти про автомобілі. І в цій статті я не намагався розповісти про те, як можна заробляти в інтернеті. Просто, на різних прикладах я хотів показати, як, від обраної вами теми сайту, залежить його відвідуваність. І яким чином відвідуваність плюс характеристика аудиторії впливає на комерційну успішність сайту, якщо ви плануєте надалі робити гроші в мережі.
Отже, підіб'ємо підсумки:
Після того, як ви визначилися з темою сайту, можна переходити до наступного кроку - вибрати доменне ім'я для вашого майбутнього веб-проекту.
Розробка сайту, підтримка та хостинг. Студія дизайну HDesign.rv.ua